středa 2. března 2011

Update

     Zdravím všechny z Washingtonu. Říkala jsem si, že by bylo fajn, kdybych se zase ozvala. Zdá se, že historická hádanka zaujala... devět lidí se zapojilo do hlasování. S lítostí musím konstatovat, že většina se v tomto případě mýlila. Nebyla to Aljška, byla to Lousiana. Američané původně chěli od Napoleona odkoupit jen New Orleans a získat plavební práva po Mississippi, ale Napoleon, kterému v tu dobu ležela víc na srdci invaze do Anglie, se rozhodl, že hotovost je lepší než neobydlená pustina Nového světa. Američtí vyjednavači se rozhodli na to přstoupit, ačkoliv celková částka o polovinu přesahovala částku, kterou autorizoval prezident a byl to několikanásobek federálního rozpočtu... No, bývaly to prostě časy. Ale musíme uznat, že se ten nákup vyplatil.
     Co ještě dodat? Mám se dobře, chodím do školy a do práce. Dneska jsem strávila dopoledne brouzdáním na stránkách nejlepších pražských restaurací, protože tam na podzim CEPA organizuje konferenci. Dostala jsem z toho hlad, tak jsem mezitím zkonzumovala své rizoto á la Mexiko. Víkend v mražáku mu moc neprospěl... ale co se dá dělat.
     V pátek jsem se přidala ke skupině spolužáků a šli jsme se vyřádit na Laser-tag. Pro ty, kteří to v životě nehráli, tak jako já: Je to hra, kdy si oblečete vestu, která má vepředu, vzadu a také na ramenou senzory, k tomu patří puška. Pak vás naženou do místnosti spolu s bandou dvanáctiletých puberťáků, kteří když se přihlásíte, že jste to v životě nehráli (většina nás z DSS) posměšně bučí. Rozdělili nás do tří týmů a poslali do zatemělého bludiště. Účelem je vyřadit nepřátelskou základnu a pak vyřadit co nejvíce soupeřů. Vyřazení spočívá v tom, že po zásahu třicet vteřin nemůžete střílet. Hádejte kdo vyhrál? Samozřejmě, byli to dvanáctiletí puberťáci. Teorie říká, že jsou tam každý pátek, takže se není co divit, že ví, kde jsou základny a znají různé fígle. Vyhráli i podruhé. Teprve napotřetí je jeden z našich týmů rozmázl. Co naplat, já jsem byla samozřejmě v tom druhém, který znovu zaujal potupné třetí místo. Ale říkám si, že to není hra pro nás dospělé, i když jsme se skvěle bavili.... i když Janča S. jim to dávala parádně.Vlastně jednou vyhrála v bodování svého týmu.A vypadalo to, že se baví ještě líp, než já. 
    

Žádné komentáře:

Okomentovat