středa 9. března 2011

Davy Crockett

     Ještě bych měla vyhodnotit minulotýdenní otázku. Samozřejmě, že Davy Crockett zemřel v bitvě u Alama. A trefili se všichni hlasující.
     Mimochodem tento týden máme spring break (prázdniny). Janča S. se maminkou a sestrou  vydaly na cesty, takže jsme s Jančou H. zůstaly samy doma, popřípadě se nudíme v knihovně. Ok, většinou se nenudíme, protože je třeba začít zpracovávat literaturu na seminární práce atp., a to potom každá jiná literatura je zajímavější než nejzajímavější literatura na téma, které jsem si koneckonců vybrala sama, a které by mě tedy mělo zajímat...
     Navíc jsem dneska v práci a po třech týden většinové nudy jsem si s sebou vzala CD s texty do školy, že se pustím do četby na příští týden. Ale kupodivou jsem se dnes ještě nezastavila. Nejprve účtování zahraniční cesty, pak jsem se dostala k ruské demografii a vyhlídkami do dalších 40 let. Věděli jste, že v roce 2050 podle odhadů OSN bude mít Ruská federace kolem 110 milionů obyvatel a Turecko podle stejné metodiky 97 milionů? Pak hustota populace v Turecku by byla 124 lidí na kilometr čtvereční a v Rusku 7? Myslím, že Rusové už nebudou moci říkat: nas mnogo.
     No a teď mě čeká třístránková analýza slovenské politiky. O tomto tématu vím skutečně jen velmi málo, ale co se dá dělat. Člověk se aspoň poučí, jak to chodí u sousedů. A přidám vám jednu současnou hádanku.

Žádné komentáře:

Okomentovat